În lunga sa istorie, logo-ul Vaillant s-a adaptat în mod repetat la spiritul vremii și la noile procese de imprimare. Prima reproiectare are loc în 1929 și stabilește specificațiile, de la care toate revizuirile ulterioare nu diferă semnificativ: Liniile și contururile clare fac ca iepurele să pară mai stilizat și să se potrivească cu înțelegerea arhitecturală a vremii. Ca și cadru, oul conferă logo-ului o formă clar definită. În plus, logo-ul conține acum și cuvântul "Vaillant" și devine un așa-numit brand de tip cuvânt-imagine. Ca urmare, identificarea mărcii este consolidată.
La începutul anilor '50, numele Vaillant era bine cunoscut în Germania. În 1953, inscripția Vaillant a primit adaosul "Geyser" (= cazan) pentru a-și sublinia importanța. În perioada de boom economic, oul este plasat într-o cutie de protecție care exprimă putere, tărie și competență. La începutul anilor 1990, logo-ul cu culoarea verde a corporației a primit o nouă dimensiune de design. După alte cure de întinerire în 1993 și 2003 - cu litere separate în culoarea verde a companiei - a venit din nou momentul în 2020: avansarea digitalizării asigură faptul că logo-ul Vaillant nu este afișat doar pe produse și în presa scrisă, ci din ce în ce mai mult și în format digital, de exemplu pe smartphone-uri. Acesta este motivul pentru care iepurele Vaillant a căpătat un nou aspect vizual. Obrajii ascuțiți și urechile subtil alungite îl fac să pară mai tânăr, mai proaspăt și mai inteligent. Oul este acum clar recognoscibil ca un contur. O inscripție modernă, mai subțire, cu mai mult spațiu între litere, asigură o mai bună lizibilitate, în special în mediile digitale. Efectul 3D cu un gradient de culoare care a modelat logo-ul Vaillant din 2009 a fost eliminat. Ceea ce a rămas este verdele tipic Vaillant, care este o culoare unică, cu o puternică valoare de recunoaștere. Pur și simplu, Vaillant a fost întotdeauna un brand verde!